ח"כ בליאק: "אנחנו מתכוונים להפוך למפלגה הגדולה ולהרכיב ממשלה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ בליאק: "אנחנו מתכוונים להפוך למפלגה הגדולה ולהרכיב ממשלה"

    ח"כ ולדימיר בליאק, "יש עתיד" לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "מי שלוקח את המשפט של השרה ברביבאי הזה מפיץ פייק. היא אמרה שראש הממשלה ברגע הקריטי לפני שנה וחודשיים ויתר על האגו על מנת להרכיב את הממשלה. יקרו דברים עד הבחירות, גם לפני שנה אף אחד לא האמין שתקום ממשלה"

    צילום: דוברות הכנסת, תדמית הפקות
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ולדימיר בליאק (יש עתיד) שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, והתייחס תחילה לדבריה של השרה ברביבאי שעוררו סערה: "אני חושב שמי שלוקח את המשפט הזה מפיץ פייק. היא לא עשתה שום השוואה והתכוונה למשהו אחר לגמרי. היא אמרה שראש הממשלה לפיד, ברגע הקריטי לפני שנה וחודשיים – ויתר על האגו על מנת להרכיב את הממשלה. פשוט צריך לשמוע את כל ההקשר".

    הוא נשאל כיצד ירכיבו ממשלה: "גם לפני שנה אף אחד לא האמין שתקום ממשלה והצלחנו להקים ממשלה של שמונה מפלגות – קואליציה מאוד מורכבת שבסוף הפכה לממשלה מתפקדת. לפי הסקרים של היום זה נראה יותר קשה, אבל יש עוד שלושה חודשים, המון דברים עוד יקרו עד הבחירות. היום זה לא רלוונטי לעסוק בזה".

    לדבריו "אנחנו מתכוונים להגדיל את כוחנו וכבר רואים את המגמה הזו בסקרים, אנחנו מתכוונים להפוך למפלגה הכי גדולה ולהרכיב את הממשלה הבאה".



    0 תגובות